Thursday, November 03, 2011

Komen Cerpen PYD Sara Sassy Gulrz


Assalamualaikum...

Saya saja nak share dengan semua komen ini yang saya print screen daripada penulisan2u. Apa kata anda bila ada komen macam ni? Bagi saya, fulamak, serius rasa dihargai. Mungkin komentar ni adalah penulis amatur tapi bagi saya komen dan tanggapan baik yang dia beri pada kami berdua sangatlah membuatkan kami terharu. Sara deserved this. She's the best ever in Penulisan2u..

Serius cakap, rasa nak menangis tengok komen macam ni. Bila seseorang beri kepercayaan kepada kami untuk tengok karya dia. Baru-baru ni masuk dedikasi dekat saya. Jelas terbentang nama saya dia sebut dalam cerpen dia Tuan Dingin, saya benci awak!! Sebenarnya saya tak tolong apa pun. TEguran tu ya dan Alhamdulillah, she's getting better time by time.

Dan komen kat atas tu adalah komen Cerpen Permata Yang Dicari. Of course meletup sebab karya Cik Sassy..Sara Sassy Gurlz atau anda semua boleh add FB dia, Nur Ezzah Maisarah Mokhtar dan PAGE dia, sara sassy gurlz la. Saya pon ade PAGE (REHAN.MAKHTAR). Anda semua boleh LIKE page kami kalau sudi.

Okey, berbalik pada komen tu, saya bangga dan terharu tapi dalam pada tu saya rasa sedih juga sebab saya takut saya tak mampu nak puaskan pembaca saya seperti sebelumnya. Mungkin masa tu saya ketandusan idea, kurang cara menggarap. Tapi setakat ni, Alhamdulillah sebab semua anugerah Allah ni masih boleh dicernakan dengan baik dan kami harap 1st colobration saya dan Sara nanti akan dapat puaskan hati anda juga..

Akhir sekali, APA KATA ANDA berkenaan komen tu? Sebab saya rasa saya memang tak layak lagi nak komen orang punya karya (padahal dah drop komen pon) erk..haha..komen membina so far tak apa kan. Nak komen boleh, biar membina, jangan kondem. Ok semua, hope enjoy. Nantikan kemunculan cerpen-cerpen lagi tapi agak lambat sikit sebab saya perlu fokus pada Novel. Thanks again.... RM

10 comments:

  1. kak rehan, tumpang tanya... cik sara kita ada blog tak?

    ReplyDelete
  2. Cik Adela..cik Sara takde blog la..k rehan dah suruh dia buat..haishh..LIKE la page dia..

    ReplyDelete
  3. okie... will do LIKE her page... cepat2 suruh dia wat blog ye kak, sbb p2u nie delay sedikit.. hehehe...

    ReplyDelete
  4. haha..ok2..dah suruh dia kate payah..like page ai juga taw..hehe..kalo sudi la..hehe..

    ReplyDelete
  5. kak sara takde blog ke? kalau ada kusyi nak p terjah.. hehe.. nama kak rehan dah menaik sekarang ni.. tahniah kak! :)

    ReplyDelete
  6. SUMPAH terharu GILA...
    hahahhaa... aku dok tersenyum kat opis ni sorang-sorang.. hmm,, glamour jugak eh..
    kih kih kih... haish.. bkn x nk buat..
    dah buat.. tp x jadilah... x teror..
    lg pun pk jugak..
    kalu ade blog,,, ade ke owg nk jenguk.. hehee..
    thanks eh kak An... kalau akak rase akk minat karya sy... sy pun nk akak tahu y sy pun minat GILA karya akak... hehehehe...
    n minat GILA layan karenah akak..
    (Aish.. mujur ajeh dah khwin.. kalu blum pun,, mcm lah blh khwin kan??) hahhaa...
    sy percaya ini takdir..
    TERIMA YA ALLAH... =)Syukur dpt kenali akak..
    n bersyukur dgn anugerah menulis ini.. =)
    sorry kalau agk pnjang.. (buat mcm blog sndiri plak.. hehehe)

    SSG=)

    ReplyDelete
  7. kepada yang bertanya blog sara..dia nekad je tak nak berblog..haha..so saya dgn berbesar hati dah LINK KARYA DIA MELALUI BLOG SAYA..anda boleh klik pada MENU TAB SARA SG kat atas tu, lepas tu anda boleh KLIK pada gambar2 yang ada tu..tapi masih ada separuh lagi tak link sebab cik SSG tak bagi gambar lagi..hehe..enjoy...hehe...ai peminat dia nombor 1...haha..orang lain kena jdik no 2 3 dan seterusnya arr..

    ReplyDelete
  8. saya nak kak RM jadi juri bleh??? terharu tak ayat saya keh keh keh....

    ReplyDelete
  9. RM terbaek lorh... hehehe..
    blog nih pon simple senang viewer nak pilih n baca karya yg ada.. ksara xpndai pon buat camni... men taruh jep

    ReplyDelete
  10. Perggghhhhhh......terbaikkk laaaa......kak rehan

    ReplyDelete