Monday, October 15, 2012

AKTIVITI BERAMAH MESRA DENGAN RM

Istimewa buat semua pengunjung blog ijo.
pada yang berkesempatan dan rasa nak bersua empat mata dengan saya, jom ke 

MPH, Alpha Angel, Wangsa Maju 
pada 20.10.2012 (Sabtu ini) 
dari jam 2.30 - 4.00 petang.  

Gegarkan MPH Alpha Angel sebagai tanda sokongan anda pada saya.  
Ada Kak Melur Jelita juga di sana.  Nanti boleh dapatkan Terlerai Kasih dan juga Bila Nak Saksi di sana.  Kalau nak KSC pun bole.  Nanti saya bawak yang ada berbaki sikit lagi ni.  

Ada sedikit buah tangan buat anda yang akan ke sana.  Tanda ingatan tulus ikhlas atas sokongan anda selama ini.   Sayang semua.  Datang ya pada  yang dekat2 tu... Ajak ramai2... 

Sekian, terima kasih.  Jumpa di sana


16 comments:

  1. Insyallah kak rehan..love u...
    Aishhh x sbr pulak..kekeke

    Farra
    xoxo

    ReplyDelete
  2. yeayyyyyyyyy!!! BNS will be here with me today!!
    Bawak yang tu for signature, aci tak? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bole2..bawak yg tu je..leh redeem hadiah nnt..heheheh..mai eh

      Delete
  3. RM, insyallah sy dtg. Nak gak tgk 'in person' orangnya. Sy bawa buku terlerai kasih sbb xde signature, yg BNS dh ada dah. See u there.

    ReplyDelete
  4. Ala... kak rehan tak dpt la, ader kenduri.. sedihnya.. tapi apa pun saya dah baca buku BNS tu (yg ader tt akak tu!!!hehehehe...)MMG TERBAIK!!! dari awal hingga akhir asyik senyum, marah, sedih sorang2, sampai cik abg kite tegur mcm org tak betul jer).

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiks..takpe2..ada hal tak dapat dielakkan kita jmp lain kali..insyaAllah..

      Delete
  5. waaaaaaa..bestnya karehan..

    ReplyDelete
  6. kak, bila nak p sbh swk pla? :)

    ReplyDelete
  7. Nnt kita pergi sana ramai2..... Yeeeee seronok nak jumpa RM

    ReplyDelete
  8. Nak jumpa tpi jauh sgt...huhuhu... i wish i were der......both my feveret .. :-)

    ReplyDelete

  9. alahaiii mcm mn nki p jmpa RM. dok kt utra. kalu d kl, msti join. ni sbb ari sabtu pn ada kursus lak kt sek. hope Allah blast u. ok care forever...

    ReplyDelete
  10. Ala....jauh, bila nak dtg melaka..lagipun ari 2 Kelantan final.Nanti buat schedule dtg melaka yea..nak sangat jumpa Rehan tau...

    ReplyDelete
  11. Ala....jauh, bila nak dtg melaka..lagipun ari 2 Kelantan final.Nanti buat schedule dtg melaka yea..nak sangat jumpa Rehan tau...

    ReplyDelete
  12. Ipoh pun ada MPH juga??!!!!!...hukhukhukhuk x merasa org ipoh nak bermesra dan bermanja dgn penulis2 kesayangan ni....cedey...

    ReplyDelete